زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

لیگ برتر فوتبال در آستانه انفجار| بازیکن گابنی گل‌گهر جدول را به هم می‌ریزد؟

  • کد خبر: ۹۱۸۳۶
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
لیگ برتر فوتبال در آستانه انفجار| بازیکن گابنی گل‌گهر جدول را به هم می‌ریزد؟
ترکش‌های پرونده بایناما و شکایت سایپا از پیکان به سازمان لیگ فشار آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از مهم‌ترین مباحث فوتبال ایران در چند هفته گذشته، ماجرای بازیکن گابنی گل‌گهر است؛ بازیکنی که از دید ۳ باشگاه استقلال، سپاهان و پیکان، شرایط بازی در لیگ‌برتر را نداشته است و آن‌ها خواهان تغییر نتیجه بازی تیم‌هایشان مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی شده‌اند. در وضعیتی که هنوز معلوم نیست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره این پرونده خواهد گرفت، ۲ فرضیه درباره خروجی این ماجرا وجود دارد. اگر رأی کمیته انضباطی علیه گل‌گهر باشد، این تیم سقوطی عجیب را تجربه خواهد کرد و معادلات صدر جدول دستخوش تغییر خواهد شد.

از طرف دیگر، اگر کمیته انضباطی برنامه‌ای برای کاهش امتیاز از باشگاه سیرجانی نداشته باشد، آن‌وقت مسلما ۳ باشگاه معترض به حضور اریک بایناما در لیگ‌برتر، بیکار نمی‌مانند و پرونده را به کمیته استیناف خواهند برد و اگر آنجا هم نتیجه نگیرند، شاید ماجرا به دادگاه عالی ورزش کشیده شود و تا زمانی که خبری از رأی دادگاه کاس نباشد، تکلیف قهرمان لیگ و حتی تیم‌هایی که سهمیه می‌گیرند، مشخص نخواهد بود و همه جدول تحت‌تأثیر این پرونده قرار خواهد گرفت.

آخرین گمانه‌زنی درباره این پرونده به گزارش دیروز روزنامه گل مربوط بوده که مدعی شده است خطری باشگاه گل‌گهر را تهدید نمی‌کند و شکایت باشگاه‌های دیگر از باشگاه سیرجانی به جایی نخواهد رسید. البته این پایان داستان‌های عجیب‌وغریب سازمان لیگ نیست. پرونده شکایت باشگاه سایپا از تیم فوتبال پیکان هم هنوز در دادگاه عالی ورزش باز است و اتفاقا مدیران این باشگاه به رأی مثبت این دادگاه به‌سود خودشان بسیار امیدوارند؛ اتفاقی که اگر محقق شود، باید منتظر بازگشت سایپا به بازی‌های لیگ هم باشیم که به‌طور قطع برنامه بازی‌ها را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->